1- آیا محصولات هامون دارای گارانتی می باشد:
2- چگونه از نحوه استفاده و نگهداری محصولات مطلع شوم:
شما می توانید کلیه اطلاعات فنی مربوط به محصول خود را از طریف همین وبسایت دریافت نمایید.نحوه نگهداری محصولات با توجه به متریال مصرفی در لینک زیر در دسترس شماست:
3- از خریدی که کردم راضی نیستم:
4- من به صورت اینترنتی خرید کردم و از طریق باربری سفارشم ارسال شده است ولی دچار آسیب ظاهری شده است. آیا شامل گارانتی می باشد:
5- آیا امکان خرید قطعات یدکی به صورت جداگانه وجود دارد:
6- آیا رویه صندلی و میز شامل گارانتی است؟
1- آیا هامون خدمات طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی را انجام می دهد؟
هامون برای پروژه های طراحی داخلی قادر به خدمت رسانی به مشتریان محترم هست. برای دیدن لیست پروژه های انجام شده به لینک زیر مراجعه کنید:
2- چگونه پروژه را برای هامون تعریف کنم؟
شما می توانید با پر کردن فرم زیر و در اختیار قرار دادن اطلاعات اولیه هامون را شروع کار یاری کنید. همکاران ما در شعب فروش و همچنین کارخانه نیز قادرند به صورت تلفنی به ارائه مشاوره اقدام کنند. برای دیدن ساعات کاری و اطلاعات شعب به لینک زیر مراجعه فرمایید:
1- زمان تحویل در هامون چند روز است؟
2- آیا فروش اقساطی امکان پذیر است؟
3- چگونه می توانم اجناس را از نزدیک ببینم؟
بله. هامون در تهران دارای 4 شوروم اختصاصی که اطلاعات تماس وآدرس آنها در لینک زیر هست
4- آیا امکان سفارشی سازی برای محصولات وجود دارد ؟
5- آیا در شهرهای غیر از تهران اماکن بازدید حضوری هست؟
1- آیا امکان خرید آنلاین وجود دارد؟
2- چه ضمانتی جهت خرید اینترنتی وجود دارد؟
3- چگونه می توانم متریال طراحی و اطلاعات فنی را بررسی کنم ؟
از طریق لینک زیر اطلاعات فنی و کالیته رویه ها در اختیار شما می باشد:
4- چرا در بعضی از سایتها و فروشگاههای دیگر محصولات با قیمت کمتری پیدا می شود؟