S
t
e
e
l
H
a
m
o
o
n
  • ارتباط با ما
  • خدمات پس از فروش
  • شعبات هامون
  • توییتر
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • فیسبوک
فروشگاه مبلمان و انواع صندلی های مدرن
 
 
ورود | ثبت‌نام
user profileویرایش پروفایل
خوش آمدید!
  • داشبورد
  • اطلاعات حساب کاربری
  • درخواست پشتیبانی
  • خروج از حساب کاربری
 
0
  • fa-ir
    • فارسی - ایران فارسی - ایران
    • انگلیسی-آمریکا انگلیسی-آمریکا
    • عربی-عربستان عربی-عربستان
    • ترکی-ترکیه ترکی-ترکیه
    • روسی-روسیه روسی-روسیه
    • ارمنی ارمنستان ارمنی ارمنستان
  • ×
    hamoonco
    • محصولات
    • برای منزل
    • برای محل کار
    • دانلود
    • اخبار
    • درباره هامون
    logo
    ورود | ثبت‌نام
    کد امنیتی
    Error:کد امنیتی را وارد نمایید
    لطفا موبایل خود را وارد نمایید
    موبایل نامعتبر میباشد
    ایمیل نامعتبر میباشد
    کد تایید را وارد نمائید

    ارسال کد مجدد تا.. : ..دیگرارسال مجدد کد

    ورود با پسورد
    پسورد را وارد نمائید
    ورود با رمز یکبار مصرفبازیابی رمز عبور

    باشگاه مشتریان

     

    چرا عضو باشگاه مشتریان بشیم؟

    ff

    1. عضویت باشگاه شو

    با کلیک بر روی لینک رو به رو صفحه ثبت نام در سایت می روید و در باشگاه مشتریان هامون عضو می شوید.

    ff

    2. امتیاز کسب کن

    با توجه به نوع عضویتتان ماموریت هایی برایتان در نظر گرفتیم که با انجام هرکدام امتیازی کسب خواهید کرد.

    ff

    3. جایزه ببر

    با جمع آوری هرچه بیشتر امتیازها، مزیت های شگفت‌انگیز  بیشتری برایتان باز خواهد شد که میتوانید از آنها بهره ببرید.

    تنها دو قدم تا فرصت های طلایی!

    شما از کدام دسته هستید؟ اگر برای تهیه دکور منزل یا محل کارتان با هامون همکاری داشتید با عضویت در باشگاه مشتریان هامون تحت عنوان کاربر عادی، لذت پروسه خرید خود را چند برابر کنید. چرا که با هربار خرید از طریق وب سایت و کسب امتیاز ماموریت های انجام شده، فرصتی تکرار نشدنی از جمله تخفیف های شگفت انگیز، کالاهای رایگان و ... برایتان پیش خواهد آمد.

    در صورتی که به عنوان طراح، فروشنده و یا نماینده با هامون هم مسیر هستید، کاربر طلایی باشگاه مشتریان محسوب می شوید و با در نظر گرفتن نوع فعالیتتان فرصت های کاربردی بسیار متنوعی پیش رویتان قرار می دهیم. تنها با برداشتن دو قدم کوتاه یعنی عضویت در باشگاه مشتریان و کسب امتیاز از مسیر همکاری لذت بیشتری ببرید...

    ff

    کاربران طلایی

    ff

    کاربران طلایی

    ff

    کاربران عادی

    ff

    کاربران عادی

    نمونه ای از جوایز برای امتیازات

    hh

    100 امتیاز

    hh

    200 امتیاز

    hh

    300 امتیاز

    hh

    400 امتیاز

    hh

    500 امتیاز

    hh

    600 امتیاز

    hh

    700 امتیاز

    hh

    برای شروع، با عضویت در باشگاه مشتریان 50 امتیاز از طرف ما به شما هدیه می شود! اگر در بین جوایز در نظر گرفته شده مورد دلخواه خود را پیدا نکردید حتما ما را درجریان بگذارید تا آن را بررسی کنیم. هامون برای کسب رضایت شما و بهبود عملکرد خود، همواره در تلاش است.

    راه های عضویت
    مزیت ها
     جمع آوری امتیازات
    خرید آنلاین

    پرسش سوالات متداول(خدمات و تعمیرات و قطعات یدکی )

    1- آیا محصولات هامون دارای گارانتی می باشد:

    بله. همه محصولات هامون یکسال گارانتی دارند. لازم به ذکر است شرایط استفاده از گارانتی بسته به نوع محصول متغییر است. لازم به ذکر است, اصولا هامون اعتقاد عمیقی به کسب رضایت مشتری بعد از اتمام خرید دارد. لذا حتی پس از یکسال, یا خارج بودن محصول از گارانتی, شما می توانید مطمئن باشید, محصول شما با هزینه مناسبی تعمیر می گردد. محصولات هامون به نحوی تولید می شوند که قطعات مختلف به راحتی قابل تعویض و نوسازی هستند.

    2- چگونه از نحوه استفاده و نگهداری محصولات مطلع شوم:

    شما می توانید کلیه اطلاعات فنی مربوط به محصول خود را از طریف همین وبسایت دریافت نمایید.نحوه نگهداری محصولات با توجه به متریال مصرفی در لینک زیر در دسترس شماست:

    https://steelhamoon.com/page/متریال-طراحی

    3- از خریدی که کردم راضی نیستم:

    هامون عمیقا به حفظ حقوق مشتریان متعهد است. اگر به هر دلیلی , چه از نظر نوع برخورد, قیمت , کیفیت وزمان تحویل, دچار نارضایتی شده اید می توانید از طریق فرم زیر شکایت خود را اعلام کنید. ما خود را موظف می دانید در اسرع وقت نسبت به جبران مشکل اقدام کنیم

    4- من به صورت اینترنتی خرید کردم و از طریق باربری سفارشم ارسال شده است ولی دچار آسیب ظاهری شده است. آیا شامل گارانتی می باشد:

    خیر. هامون کلیه سفارشات را بعد از طی مراحل دقیق کنترل کیفیت اماده سازی می کند و برای سفارشاتی که از طریق باربری ارسال می شوند از بسته بندی مخصوصی استفاده می کند. ولی نظر به نحو ارسال بار در باربری ها , که هامون هیچگونه کنترلی بر آن ندارد, نمی توانیم صدامت ناشی از باربری را شامل گارانتی بدانیم. البته همیشه امکان ارسال دوباره قطعات یدکی – که شامل هزینه است – وجود دارد.

    5- آیا امکان خرید قطعات یدکی به صورت جداگانه وجود دارد:

    بله در صورتی که شرایط فنی جهت تعویض مناسب و اصولی قطعات توسط متقاضی فراهم باشد هامون می تواند قطعات را دراختیار قرار دهد تا نسبت به تعویض توسط خود ایشان اقدام شود. لازم به یاداوری است درصورت تعویض غیر استاندارد قطعات, ریسک آسیب رسیدن به کلیه قطعات دیگر بسیار بالااست و مسولیت این امر به عهده مشتری می باشد

    6- آیا رویه صندلی و میز شامل گارانتی است؟

    خیر- رویه صندلی ومیز ها شامل گارانتی نمی باشند. هامون همواره کوشیده است از بهترین متریال برای محصولات خود استفاده کند تا مشتریان بتوانند با آسودگی خیال در طول مدت استفاده , از بهترین شرایط ظاهری محصولات بهره مند شوند.

    پرسش سوالات متداول(طرح پروژه)

    1- آیا هامون خدمات طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی را انجام می دهد؟

    هامون برای پروژه های طراحی داخلی قادر به خدمت رسانی به مشتریان محترم هست. برای دیدن لیست پروژه های انجام شده به لینک زیر مراجعه کنید:

    https://steelhamoon.com/product/productlist

    2- چگونه پروژه را برای هامون تعریف کنم؟

    شما می توانید با پر کردن فرم زیر و در اختیار قرار دادن اطلاعات اولیه هامون را شروع کار یاری کنید. همکاران ما در شعب فروش و همچنین کارخانه نیز قادرند به صورت تلفنی به ارائه مشاوره اقدام کنند. برای دیدن ساعات کاری و اطلاعات شعب به لینک زیر مراجعه فرمایید:

    https://steelhamoon.com/page/شعبات-استیل-هامون

    پرسش سوالات متداول(اطلاعات و فروش محصول)

    1- زمان تحویل در هامون چند روز است؟

    هامون همواره تلاش می کند سفارشات را در اسرع وقت آمده سازی کند. سفارشات عادی در هامون در زمان استاندارد 10 روز کاری اماده ارسال می گردند. لازم به ذکر است نحوه حمل و نقل و ارسال بسته به نوع آن زمان بیشتری را جهت تحویل طلب خواهد کرد.

    2- آیا فروش اقساطی امکان پذیر است؟

    خیر. هامون هم اکنون برنامه ای جهت فروش اقساطی ندارد.

    3- چگونه می توانم اجناس را از نزدیک ببینم؟

    بله. هامون در تهران دارای 4 شوروم اختصاصی که اطلاعات تماس وآدرس آنها در لینک زیر هست

    https://steelhamoon.com/page/شعبات-استیل-هامون

    4- آیا امکان سفارشی سازی برای محصولات وجود دارد ؟

    بله. اما تا مرحله ای که از نظر فنی, استاندارد های هامون رعایت شوند. ما در هامون متعهد به انعطاف پذیری هستیم. برای سفارش محصولات سفارشی لطفا با کارخانه تماس بگیرید

    5- آیا در شهرهای غیر از تهران اماکن بازدید حضوری هست؟

    هامون در بیشتر مراکز استان ایران, عامل فروش دارد هرچند ممکن است تمام سبد خرید هامون را در فروشگاه موجود برای نمایش نداشته باشند. برای دریافت اطلاعات تماس عاملین فروش لطفا با کارخانه تماس بگیرید

    پرسش سوالات متداول (خرید آنلاین)

    1- آیا امکان خرید آنلاین وجود دارد؟

    بله – در وبسایت هامون امکان خرید اینترتی هست. همچنین شما می توانید بعد از بازدید از شوروم های هامون و بررسی نیاز خود, از طریق همین وبسایت و یا به صورت تلفنی سفارش دهید. سفارش شما, بسته به انتخاب شما و حجم سفارش, از طرق مختلف مانند باربری , تیپاکس, ماشین اختصاص هامون و غیره برای شما ارسال می گردد.

    2- چه ضمانتی جهت خرید اینترنتی وجود دارد؟

    هامون تمام مجوز های لازم جهت فروش اینترنتی مطمئن را دارا است – اینماد و مجوز های مربوطه- در ضمن هامون شرکتی است با سابقه دارای شعب متعدد در تهران و دیگر شهر و شما می توانید مطمئن باشید که خریدی امن خواهید داشت

    3- چگونه می توانم متریال طراحی و اطلاعات فنی را بررسی کنم ؟

    از طریق لینک زیر اطلاعات فنی و کالیته رویه ها در اختیار شما می باشد:

    https://steelhamoon.com/page/متریال-طراحی

    4- چرا در بعضی از سایتها و فروشگاههای دیگر محصولات با قیمت کمتری پیدا می شود؟

    تمام محصولاتی که در هامون تولید می شوند, محصولات شناخته شده و تحصین شده در سطح دنیا هستند. این محصولات توسط طراحان به نام مانند Eames و یا Karim Rashid ایجاد شده اند و ما در هامون تمام تلاشمان را کردیم که این محصولات را با قیمت و کیفیت مناسب, با تطابق کامل با محصول اصلی تولید کنیم. این محصولات در ایران به نام هامون در اداره طرح های صنعتی ثبت شده اند. محصولاتی که شما در فروشگاههای دیگر پیدا میکنید, محصولی کاملا متفاوت از نظر طراحی و متریال مصرفی می باشند . در واقع می توانید مطمئن باشید تنها محصولی که از هامون میخرید, تطابق کامل با طرح اصلی محصول را دارد. گاهی دیده شده, عکس محصولات هامون و یا نمونه ای از محصولات هامون را برای نمایش استفاده می کنند ولی محصولی که شما تحویل میگیرد, با نمونه اصلی تفاوت زیادی دارد.
    Logo
    • توییترتوییتر
    • اینستاگراماینستاگرام
    • تلگرامتلگرام
    • فیسبوکفیسبوک
    درباره هامون
    • تاریخچه و اهداف تاسیس
    • همکاری باما
    • افتخارات
    • قوانین و مقررات
    منابع
    • پروژه ها
    • دانلود
    • متریال طراحی
    • وبلاگ
    خدمات
    • خدمات پس از فروش
    • سوالات پرتکرار
    • باشگاه مشتریان
    ارتباط با هامون
    • 66708166 - 021 هامون، خیابان حافظ
    • 66245448 - 021 هامون، یافت‌آباد، بازار مبل شماره یک ایران
    • 77809376 - 021 هامون، بلوار دلاوران
    • 56418414 - 021 کارخانه هامون، پرند

    کلیه حقوق این سایت متعلق به هامون می باشد.

    tavanasazan
    قدرت گرفته از پلتفرم
    فروشگاه‌ساز تواناسازان
    online support
    مشاوره آنلاین
    همکاران ما آماده مشاوره رایگان خدمات مورد نظر می باشند.
    واحد فروش و مشاوره آنلاین
     
    مشاوره آنلاین
    همکاران ما آماده مشاوره رایگان خدمات مورد نظر می باشند.
    واحد فروش و مشاوره آنلاین